#1 2010-05-29 18:29:22

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Tom

Angel
Moc:350
Domena:Ventus
Opis: http://i2.pinger.pl/pgr325/379fa03d001a … _Angel.jpg (tylko ma zielone ubranie)

KSM: Miecz Ventusa
Opis: wokół oszcza miecza zaczyna jakby szybko wirować zielony wiatr.
Efekt: +100mocy

KSM: Skrzydła Angela
Opis: Angel zaczyna lecieć w przestworza
Efekt: Angel traci przypisanie do KO może swobodnie poruszać się po całym polu bitwy.

KSM: Tajemnicza moc Angela
Opis: Angel zaczyna w tajemniczy sposób zwiększać swoją moc.
Efekt: +50mocy co turę

KSM: Tarcza Angela
Opis: Angel tworzy niewidzialną tarczę wokół wchłania SM.
Efekt: Angel przejmuje SM przeciwnika jaką on użył w poprzednim ruchu.

KSM: Niebieski Wiatr
Opis: Angel macha skrzydłami i tworzy falę niebieskiego wiatru która powala przeciwnika.
Efekt: dodaje 50mocy i przeciwnik nie może użyć KSM i zaatakować w następnym ruchu.

KSM: Tajemniczy Amulet
Opis: Angel wyciąga lewą ręką spod płaszcza amulet w kształcie oka na krzyżu.
Amulet ma moc kradnięcia duszy.
Efekt: Angel zabija bakugana przeciwnika na innym KO.

Delta Angel
Moc:450
Domena:Ventus
Opis: http://i2.pinger.pl/pgr325/379fa03d001a … _Angel.jpg (tylko ma zielone ubranie i trochę większy)

KSM: Miecz Ventusa
Opis: wokół oszcza miecza zaczyna jakby szybko wirować zielony wiatr.
Efekt: +150mocy

KSM: Tajemnicza moc Angela
Opis: Angel zaczyna w tajemniczy sposób zwiększać swoją moc.
Efekt: +100mocy co turę

KSM: Niebieski Wiatr
Opis: Angel macha skrzydłami i tworzy falę niebieskiego wiatru która powala przeciwnika.
Efekt: dodaje 100mocy i przeciwnik nie może użyć KSM i zaatakować w następnym ruchu.

Alpha Angel
Moc:550
Domena:Ventus
Opis: http://i2.pinger.pl/pgr325/379fa03d001a … _Angel.jpg (tylko ma zielone ubranie i znowu większy)

KSM: Miecz Ventusa
Opis: wokół oszcza miecza zaczyna jakby szybko wirować zielony wiatr.
Efekt: +200mocy

KSM: Tajemnicza moc Angela
Opis: Angel zaczyna w tajemniczy sposób zwiększać swoją moc.
Efekt: +150mocy co turę

KSM: Niebieski Wiatr
Opis: Angel macha skrzydłami i tworzy falę niebieskiego wiatru która powala przeciwnika.
Efekt: dodaje 150mocy i przeciwnik nie może użyć KSM i zaatakować w następnym ruchu.

Ostatnio edytowany przez Tom (2010-05-29 18:29:59)

Offline

 

#2 2010-05-29 18:32:38

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

KSM: Tajemniczy Amulet(max dwie takie karty)
a reszta to ok

Offline

 

#3 2010-05-29 18:34:04

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

ok może być

Offline

 

#4 2010-05-29 18:34:30

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

ok już robię temat w zrobionych własnych.

Offline

 

#5 2010-05-30 13:13:38

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

Kart dla domeny:

KSM: Wieczna burza
Opis: zaczyna wiać bardzo silny wiatr, który osłabia przeciwnika i nie może on używać KSM.
Efekt: -50mocy każdemu bakuganowi przeciwnika, i blokuje KSM.

KSM: Mega tornado
Opis: na pole walki wkracza olbrzymie tornado które niszczy bakugan przeciwnika.
Efekt: niszczy tyle bakuganów przeciwnika ile jest bakuganów Ventusa na polu walki.

KSM: Zielone Płonienie
Opis: KO zaczyna Płonąć zielonymi Płomieniami, które niszczą ko i dodają mocy wszystkim bakuganom Ventusa.
Efekt: +100mocy dla bakuganów Ventusa, Blokuje i anuluje KO.

KSM: Tajemnicza moc Ventusa
Opis: Mój bakan zaczyna płonąć zielonymi płomieniami które zwiększają jego moc.
Efekt: +100 co turę.

Karty dla Angela:

KSM: Powrót Dakusa Angela
Opis: kiedy Angel zginie może on powrócić do życia jako Darkus Angel.
Efekt: Ożywia Angela jako Darkus Angel i dodaje mu do końca całej walki 100mocy

KSM: Haos Angel
Opis: Angel robi się żółto zielony lub jak jest Dakus Angel robie się żółto czarny.
Efekt: Angel dostaje drugą domenę jaką jest Haos i jego moc zwiększa się o 100.

KSM: Ostateczna Moc Angela Moc Trzech Domen
Opis: Angel używa naraz mocy trzech domen co daje mu prawie nieskończoną moc, Angel zmienia kolor na zielono czarno zielony.
Efekt: Podwaja moc Angela(podstawową) i dodaje mu 200(KSM za Darkusa i Haos) .(nie można zablokować/anulować/odbić)
Wymaganie: Wcześniej musi być użyta KSM: Powrót Dakusa Angela po czym KSM: Haos Angel.

KSM: dla wszystkich

KSM: Mega Fuzja mocy
Efekt: Przenosi 100mocy z przeciwnika na mnie co turę(nie idzie anulować/odbić)

Ostatnio edytowany przez Tom (2010-05-30 13:15:42)

Offline

 

#6 2010-05-30 14:23:59

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

KSM: Mega tornado
Opis: na pole walki wkracza olbrzymie tornado które niszczy bakugan przeciwnika.
Efekt: niszczy tyle bakuganów przeciwnika ile jest bakuganów Ventusa na polu walki.
(max 1 taka karta)

KSM: Mega Fuzja mocy
Efekt: Przenosi 100mocy z przeciwnika na mnie co turę(nie idzie anulować/odbić)
(max 2 taka karta)

reszta ok

Offline

 

#7 2010-06-01 17:20:49

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

KO: Oko cyklonu
Opis: Wokół KO zaczyna wiać bardzo silny wiatr który przemienia się w cyklon, bakugany które są na tej KO są w oku cyklonu odcięte do świata, dodatkowo wiatr zwiększa siłę bakuganów domeny Ventus i osłabia inne.
Efekt: +50mocy dla Ventusa, -50 dla innych domen,nie można nic zrobić użyć KSM,ataku z innej ko dodać bakugan nic więc walka się zakończa wraz z użyciem tego KO wygrywa ten kto był silniejszy po użyciu tego KO.

Offline

 

#8 2010-06-01 17:54:23

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

ok

Offline

 

#9 2010-06-02 21:47:45

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

KSM: Kopja(Tylko dla Angela)
Opis: Angel tworzy swoją kopie przesz co pojawia się drugi Angel o mocy równej moc podstawowa Angela pierwszego.
Efekt: do walki dołącza drugi Angel o mocy=(podstawa pierwszego Angela)

po 6 Ewolucji
KSM: Kopja(Tylko dla Angela)
Opis: Angel tworzy swoją kopie przesz co pojawia się drugi Angel o mocy równej moc podstawowa Angela pierwszego.
Efekt: do walki dołącza drugi Angel o mocy=(podstawa pierwszego Angela+100)

po 12 Ewolucji
KSM: Kopja(Tylko dla Angela)
Opis: Angel tworzy swoją kopie przesz co pojawia się drugi Angel o mocy równej moc podstawowa Angela pierwszego.
Efekt: do walki dołącza drugi Angel o mocy=(podstawa pierwszego Angela+200)

Ostatnio edytowany przez Tom (2010-06-02 21:48:20)

Offline

 

#10 2010-06-03 17:21:38

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

ok ale jak są dwóch Angelów na jednym polu to możesz tylko na jednym używać KSM. i nie dodaje mocy.

Offline

 

#11 2010-06-04 17:01:46

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

Super Moce dla Werny

SM: Kryształowa Fala
Opis: Werna koncentruje całą swoją moc poczym używa jej całej do stworzenia fali energii,
Która niszczy wszystkie bakugany które mają niemocy od fali, Werna traci całą swoją moc i przegrywa/wraca do mnie.
Efekt:Werna tworzy Falę o mocy (-200 mocy Werny).
Fala niszczy wszystkie bakugany moje i przeciwnika które mają Tyl  mocy co fala albo mniej.
Werna traci całą moc na stworzenie Fali przegrywa wraca do mnie.
Jak na polu na którym jest Werna jest bakugan przeciwnika to on też zostanie zniszczony przez falę bo werna przegrywa.
Jak na innym ko jest mój bakugan i przeciwnika i jak mój zostanie zniszczony przez falę to przeciwnika też może.

SM: Portal
Opis: Werna otwiera Portal na inne ko.
Efekt: Werna i inne moje bakugany(które są na tej samej ko co Werna) mogą przejść na inne ko. Werna może ściągnąć inne moje bakugany do siebie przez portal.

SM: Mega strzał
Opis: Werna strzela promieniem mocy w przeciwnika na innym KO.
Efekt: Werna może atakować bakugany na innych KO.

Mam nadzieje że mogę tworzyć SM dla Werny mówiłeś mi że nie mogę tylko tworzyć kryształowych bakuganów.

Offline

 

#12 2010-06-04 19:50:12

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

pewnie że możesz tworzyć.
ok

Offline

 

#13 2010-06-06 19:28:13

Tom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 99
Punktów :   

Re: Tom

SM: Kryształowa Tarcza
Opis: Kryształowy Dragonoid/Werna tworzy pole siłowe wokół siebie które chroni przed kartami które niszczą bakugany.
Efekt: chroni Kryształowego Dragonida/Wernę przed zniszczenie przez karty które służą do niszczenia bakuganów(Można użyć kilka razy)

Offline

 

#14 2010-06-06 19:48:09

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 515
Punktów :   

Re: Tom

ok ale Naga też to będzie miał.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dtw.pun.pl www.moskitiera.pun.pl www.hssnysa.pun.pl www.forum-rws.pun.pl www.forumextremes2bydikej.pun.pl